Back From The Dead

Hej allihopa!!    

Ni har sannolikt märkt att det varit rätt dött med uppdatering
senaste veckorna...men vet ni, jag tog en bloggpaus!! 
Hade alldeles för mycket att göra och har behövt ta igen mig lite..   
Ni är några envisa och tappra jävlar som fortfarande hänger kvar här...och det uppskattas förstår ni, det gör det verkligen!!

Inte för att det är sådär gröndjävulskt slitsamt att blogga men ja...man måste
ju ha inspiration och så. Ja ni vet!!
Jag hör lixom inte till skaran av folk som lägger upp 'Dagens Outfit'  för nittonde dagen
på raken för att man inte orkar engagera sig mer...då lägger jag hellre ner ett tag!!

Eller så är jag helt enkelt för trött för att byta ut mina luffarkläder jag knallat runt i...

        P-O-S-E

å så står man i ett par noppiga gamla mjukisbrallor
och fyra dagars skäggstubb
och gammalt snus mellan tänderna..

Mmmm...då skjuter läsarantalet i höjden.
Men helt klart ovärt, jag vill ju framstå som en fräsch och proper kvinna!

Så nu har jag bytt om, rakat mig och sköljt munnen lite...

     VOILA - Dagens Outfit:




                                 Cillen - en helt vanlig dag!

Kommentarer
Postat av: Lina

Men SCHHYYGGOO!! Het brud! :) Ha en fortsatt grym helg! Kram!

2011-05-14 @ 18:39:23
URL: http://www.linaleverlivet.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0