She's ALIVE!!!

Jag har inte bloggat på ett tag, som ni säkert märkt...

Är glad att ni hänger här ändå, mina trogna läsare!! 

Har fan varit helt D-Ö-D, DEAD, gestorben och fy fan så trött!
Har tenta (den första)måndag så det har varit mycket plugg.  
Och jobb..
och plugg...och jobb..  
Har vaknat vissa dagar och trott att de är börjanveckan fast det är slutet
och tvärt om. NOLL KOLL!!!
Visst tycker jag att det är kul att plugga men det är ju
ett väldigt slit emellanåt när man jobbar samtidigt.
Man måste ju lixom FATTA vad man läser...eller ja, det underlättar betydligt i alla fall..!
Det hade ju varit ok om jobbet va en räkmacka så man hade kraft över
när man kom hem, men ICKE!
Hade förvisso en bra dag igår men det va lixom sjunde passet
åtta dagarenergin va förbrukad sen länge.. 
                                                                   
Sitter å hinkar kaffe nu  och hoppas att jag laddat batterierna
tillräckligt över natten för att kunna plugga effektivt nån timme...
för ikväll vill jag kunna koppla av...ska ut till skogen där Magnus bor
och låta honom pyssla om mig lite!
Ska ligga på hans soffa som en äkta pascha och säga saker som
    'åhhh, älskling...skala en vindruva åt mig är du snäll"    





Nu är kaffet slut å pluggandet kallar!!!   


Ha en underbar helg där ute...

                                                                     


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0