F som i Fri Fredag!


Äntligen!!

Har vaknat till en dag i frihet.
Helvetesturen i den hormonella dalbanan är äntligen över och jag fantiserar inte längre om att peta ut ögonenfolk jag pratar med....livet känns plötsligt värt att leva igen!

Har firat fredagens ankomst med sushi och öl...GÖTT!!!   

                                           



Idag ska jag och min Magnus åka till pappa å co i Dalarna 
Det spritter i kroppen när jag tänker på att få komma hem...underbara DALARNA!!
Kan säga att det är paradisetjorden det för er som inte redan visste det... 


   ♥♥ SOMMAR ♥♥


































So Long GayBoys...     


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Åh.. Va MYS ni ska ha!!! Njut järnet :) Nu är det min tur att jobba helg, tyvärr ;) Men snart får jag lyxa loss i Paris med min loverboy ;) Vi kanske kan höras i veckan nåt innan vi åker?? Var ju HUNDRA år sen nu!!! PÖSS!

2011-03-11 @ 23:18:41
URL: http://lovelylovan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0