Allt som inte dödar en

gör att man vill dö...


eller hur löd de där gamla visdomsorden nu igen??



Hade AS mycket att göra på jobbet idag..
och i vanlig ordning ska ju allt oxå gärna ske SAMTIDIGT!!

koffeinöverdoserad
efter en natt med alldeles för lite sömn
och med en ljuv, gnagande PMS gick jag runt som en tickande bomb
med sug efter blod, död å elände..        
Jag befann mig förvisso på rätt plats för just allt detta
men det kändes ändå inte helt rätt..!   


Nu ligger man i soffan, trött som en gnu, arg och med svid i magen  
och när jag för tusende gången skriker 'MEN FÖR I HELVETEEEEee' 
över nåt helt obetydligt så börjar bli aningen lessmig själv..

Magnus kommer hit snart...så MYSIGT vi kommer ha det..!!!  







Men imorgon är det helg...och i vanlig ordning kommer den inte en dag för tidigt!!
Då ska jag dricka lådvin   
och låta vinhaggan i mig få fritt spelrum!!  

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0