Midsommar Part II

Här kommer en gigantisk bildbomb från gårdagens tokigheter!


   Det blir ingen riktig midsommar utan blomsterkrans i håret!
                                                 


                    Syster Ellen hade bakat vrålgoda muffins.
               De matchade dessutom min klänning PERFEKT!


                       Ellen, Astrid och Emma redo för käk!


                                       Wille va skeptisk...


                                        Hä ä bara å hugga in!
                                                     




                                         Prima Ballerina!


                   Jag tyckte Magnus skulle låna kransen oxå.
               För som sagt, ingen riktig midsommar annars!!


WilleBus fick en vattenspruta som han gärna duschade oss med...


                    Fick jordens snyggaste sockor av Magnus.
                                Röda med hjärtan. Galet söta! 
                 Passade skitbra till min klänning dessutom!


           Redan vid fyra-snåret började min outfit spåra ur...


                                        Mmmmmmmmm..


                                           Rödtjut...


                              Släpper loss vinhaggan i dig!


                                      Min kära lillasyster.


                     Till och med en blind ser ju att vi är släkt!


                                                 Hell YEAH!


                                      Glass och varma hallon!


                                               Pilkastning!


                                                     Okej!
                                  Här har min outfit spårat helt! 
Pappas kamouflagefoppas skar sig styggt, fel storlek va det dessutom!


                                                Så jävla rökt...
                                                   


                                        Emma är het som få!


                                               Bror och papps!


                                                SKÅL!!


                                                Irish!
                                               GÖTT!!


                                          Rock n' Roll ba!


                                           Mera Muffins!!!




                                Jag och Liisa tar en svängom...


                                      Shake your boooty
                                              






Jag och farsan höll ut längst och drog sista glaset vin kl fem.
Det enorma alkoholintaget till trots vaknade jag innan tolv och mådde prima!  
Så det blev bakispizza och cola.  
Ett måste för att bli människariktigt igen! 


                 En hög pizzor för att utfodra hela familjen!


   Sött och salt, viktigt för att återställa balansen i maskineriet!


                                               Acapulco!
                                       Det är kärlek det!!!


                          Bea....smaskens till sista slicken! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0