Todays Outfit!

Jag vet ju att ni undrar....vad en som jag går runt i för utstyrsel
om dagarna när jag är ledig!?!  


                                      Här har ni svaret!


                 Här får ni en första glutt på mina nya jeans
                     (visst blir man lite småsugen att kliva på...)


          Såhär ser jag ut när jag struttar omkring på stan!
                                            


                       Min nya döskallekorsett, I'm in LOVE!



                 



Nu ska jag dra till Olles å käka!
Öl
 och mat, det är fina grejer det!!! 



Puss och Nyp! 



Kommentarer
Postat av: Anonym

snygging!!

tokgillar dina tattoos! ♥

2011-06-20 @ 11:57:22
Postat av: Linna

eh? var alltså jag som var så ivrig innan ;)

2011-06-20 @ 11:57:50
URL: http://fairydiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0