SOMMARLOV!

SÅDÄRJA...då var sista nattpasset avklarat och jag har semester i FYRA veckor
SÅ JÄVLA GÖTT!!!   
och eftersom sista passet var en 'enkelnatt' så tyckte jag att jag lika gärna kunde
passa på att ta en tur förbi gymmet innan jag gick hem, när jag ändå va på huset lixom... 
"Du är en idiot Cilla"   sa mina kollegor..
Ok, ska det låtadet viset så kommer jag förmodligen inte heja på er
beachen i sommar...när ni ligger där i vassen och häckar..                             
                                                                              

Själv ska jag strutta runt i en liten bikini och puta med min tajta röv.



                                           Bollkontroll?!


                                     Peace. Out. Brother.
                                                


                                        KÄÄÄÄMPAAAA!!!
                                                


So Long alla vass badare!   






Såhär i sommarlovstider bjuder jag på en odödlig sommardänga...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0