Balkonghäng o Shopping

Igår va jag o Magnus ut och käkadekvällskröken.
Sen (helt hjälplöst och plötsligt) blev jag sugenvin.  
Messade brorsans tjej Lina om hon var  för vin och cigg på min nyinredda balle
och 20 minuter senare korkade vi upp... 
                                                                 


                     Skvaller- vin- och röksugna brudar...
                                                 








Idag drog jag och Magnus till Valbo för och glutta lite i affärer.
Det hela slutade med att jag hade så många kassar
att han fick hjälpa mig att bära...
Provade en vit virkad klänning på Vila och när jag klev ut ur provhytten för att visa Magnus vrålade han rätt ut: DEEEEN SKA DU HAAAA, ASSÅ JAG KÖPER DEN ÅT DIG!!!
Va säger man lixom...fåru väl, om du tjatar!!


                                           The Dress!




                             Jag säger bara P-O-R-R!!!!
                              

                       Två toppar, en turkos och en orange.


Näää, Gott Folk...
Nu ska jag lämna det glassiga livet för ett tag
och hoppa i pjamasen och JOBBA resten av helgen! 



HÖRS!




Kommentarer
Postat av: Bertil

Va? Jobbar'u i pyjamasen? ^^

2011-06-04 @ 00:04:17
Postat av: Jessica

Du var ju smashing i den virkade klänningen!! Och ja, skorna var bra porriga haha.;)

2011-06-05 @ 23:48:18
URL: http://fliiingan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0