Balkongfesten som flyttade in!

Eftersom hela veckan bjudit på strålande sol och värme tänkte jag att det va en ypperlig idé att styra upp en balkongfest. För att inviga min nyinredda feting balle.
Jag och några tappra satt ute en stund men var snart tvungna att inse
att vi sannolikt skulle frysa ihjäl om vi satt kvar...
Det blåste isbjörnar!!!
    

Partyt fortsatte inomhus och det funkade ju lixom.
Kvällen avslutades med röj på dansgolvet på Harrys.

 
                                            Party People!


                                      Jag o min PT Maggan!


                                               Pernilla


                                   Kommentar överflödig...


                                              Mina bäjbs!




                             Min sambo snor en puss av Maggan..


                                                  Yeah!
 



                                         Så jävla heta!


                                     Sektledare Norman...
 

                                     BaCillen in Motion!


                                Galningar på dansgolvet...


                                           Cilla  Magnus


                                         Jag gillar att bitas...


                                            ...och att pussas!
 

               Maggan med The Hunk Of The Day- Ärtan!



Tack kära vänner för en

superkul kväll!

 



Kommentarer
Postat av: Anna N

Tack själv gumman! Det var super trevligt. Kram/Anna

2011-07-03 @ 21:25:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0