Oh, du helige mammablogg!

                   
Säg mammablogg och jag får spykänslor.
 
På riktigt!   
Ok, jag fattar...det är stort att bli mamma osv osv  
Jag vill själv bli det en dag MEN vem FAN bryr sig om lilla Signe
dreglat ner sju ombyten på en dag (och HUR kan hon vara så SÖT med allt slem i ansiktet?)
eller att hon föredrar aprikoskräm framför fiskbullar.  
WHO CARES lixom???  

Men visst, det är ju bara att ge fan i att läsa skiten
precis som allt annat man inte gillar... 
det är ju bara det att internet fullkomligt svämmar över av dessa mamma-inlägg! 

                                    

Bloggar: mitt liv som morsa. "Idag har lilla Eskil snaskat på sin leksaksbil
hela dagen. Han är så söööt."

GÄSP!  

På Fejjan i O-Ä-N-D-L-I-G-A statusuppdateringar: "Elsa åt en rosa glass,
hon tyckte det va såååå gott."

Men skjut mig, snälla!  

Finns det verkligen inget roligare att skriva? 
Vem bryr sig egentligen om lille Knut tycker att banan är jättegott?
Kom igen när mamma berättar att hon fick ett kåtslag, tog Knuts banan
och hade onanifest på golvet medans Knut skrek lungorna ur sig.
För att sedan skala bananen och mata sin lillplutt med den.  
Tillfredställd mamma med en mätt Knut i famnen.  

Nu snackar vi riktigt bloggmaterial!!  

Delad glädje är dubbel glädje! ALLTID!  

En sån morsa ska jag bli!   






Hej på er!



Kommentarer
Postat av: Kerstin

Haha jo önskedrömmar Cilla! Se bara hur snuttig du e som faster - vänta du tills du blir mamma!! =P

2011-07-14 @ 07:08:35
Postat av: Lovisabet

haha.. prisa gud för dina blogginlägg när man jobbar natt ;) HAHAHA!!! Väckte nog precis halva avdelningen med mitt asgarv xD

2011-07-20 @ 03:32:00
URL: http://lovelylovan.blogg.se/
Postat av: Linna

ja kan inte mer än hålla med dig!!

2011-07-22 @ 18:38:21
URL: http://fairydiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0