Ny kamera!

                 
Har muttrat en del här hemma över att min gamla kamera strular...  
Den ändrar inställningar av sig själv och ibland blir bilderna skitkonstiga..
Ett x-antal Kodak Moments har passerat förbi ofångade! 

Men nu har jag fått en ny kamera av min kille
med motiveringen: "det är viktigt med bra bloggbilder"
Hur söt får man va?!!
Han köper en ny kamera åt mig för att jag ska kunna ta bilder till min blogg.

Vilken KILLE!!!

He's a keeper!



                                        Min nya rosa godbit


Kommentarer
Postat av: LinaH

Casio-Exilim. En bra kamera! Jag har haft min i lite mer än tre år och jag har varit supernöjd hela tiden. Tyvärr börjar den bli lite trött så jag skulle också behöva en ny. Kanske borde hitta en kille som din ;)

2011-07-21 @ 11:03:22
URL: http://linahokdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0