Fäst!

I lördags hade Lovisa och hennes sambo Anders klassreunion för att fira
ett år som sjuksköterskor.  
Jag och Magnus var ut och käkade då på kvällen och jag tänkte väl mest
att vi skulle "gå förbi å säga hej"  
..men vi blev lixom kvar och hängde till och med ut...  
(man får ju offra sig för laget..)



                                   Allra käraste syster...


                                            Min Magnus!! 
                                                


                                      Lotta och Rebecka


                                           Bästaste ÅSA!


                         Jag å syrran är vana posare... 


                                            DANCE!!! 
                                          


                                      Fredrik å Therese


Kan vi vara polerade å skärpta en hel kväll..???
Näää, naturligtvis INTE!...tänker faktiskt inte ens försöka..  


                                            Rock Taxin...
                                                


                                       Min UNDERBARA!!!!! 

                                               


                                      Tommy och Linda


                                      ♥♥♥

( Observera sugröret i mitt ölglas... )



           Snacka om kall öl när man behöver vantar...  


                                     Anders å Lovisan...


                            KÄRLEK!!!!!     


                                      Rykpaus med Åsa...





Tack för en superkul kväll alla!!!   




Kommentarer
Postat av: Lovisa

Hihi, vilka fina bilder :D Ja det blev ju en riktig helkväll!!! xD

2011-02-02 @ 23:08:24
URL: http://lovelylovan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0