Man vet att man är KÄR

när man gör SÅHÄR...

                                             


..utför viktigt sjuksköterske arbete kl 03 på morgonen... 





...och knallar hem i Snöstorm Light på nyårsdagens morgon efter
en natt på SjukaHuset och tycker att det är ett ypperligt tillfälle
att hoppsa i snön och lämna viktiga budskap..!







UnderbaraUnderbaraUnderbara Älskade Magnus.

Vad gör du med mig...!?!    

Jag vette fan hur du bär dig åt men jag är helt Knasigt Galet Tokig i Dig!
 

                                                                                    

PUSS!  


                                                       Nu ska jag SOVA...            





                                         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0