A day @ school..



Man lever hårda livet här nere och pluggandet bara fortsätter...



                                         Föreläsning...


                                         VÅRAN KLASS!!!


                                          Marlene å jag...


                             Det va VÅRSOL i Gbrg idag...
                                          




                                         PLUGGHÄSTAR!!!
                                               


  Middag på mysig resturang. Carina poserar efter viss övertalning...




                                  VinHaggan gör det igen!!!
                                             


                                 Mmm...å rödtjutet satt där det skulle!
                                                  SWEEEET!!
                                                     







Kommentarer
Postat av: Lovisa

Härligt med uppdatering!! Det verkar inte gå någon större nöd på dig ;) Jag hann inte ringa igår, men kanske gör det ikväll när jag går hem från jobbet om jag kommer ihåg x) Solen har hittat till Gävle idag också.. Man får ju fan vårkänslor på en gång, han är lömsk den där rackaren!!

Plugga på flitigt nu stumpan :) Puss

2011-01-19 @ 12:21:25
URL: http://lovelylovan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0