Kulor i grenen

Igår kväll pyntade jag granen.
 
Så himla mysigt!     

Vissa har sån himla struktur när det ska pyntas
men själv går jag lixom bara all in! 
Jag fullkomligt kräks julpynt i alla former över min gran.
Jag älskar att den ser ut som en liten leksaksbutik när den är klar



                                  Julmys med kulor i grenen!


                                              Min julegran!








          En kristyrdekoration jag fått av min kompis Johanna. 
                                   Ernst, julegubben himself! 
                                                



Kommentarer
Postat av: mimmi

haha härligt med ernst! ;D



sv: ja jag behövde "byta upp mig" kände jag ;) ! tack! :)

2011-12-17 @ 23:59:51
URL: http://mimmipiggthebest.blogg.se/
Postat av: Mickan / My Life In My Words

Jätte fin gran ! :D

Speciellt kulorna ;) haha !



Upptagna kvinna ! :) Dina kommentarer kommer inte längre. :(

Allt bra med dig ? :)



Längtar du till julen ? :)

Hur ska du fira iår ? :)



KRAM!

2011-12-20 @ 18:46:44
URL: http://miickzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0