Christmas @ Casa Cilla

Det blev alltså en jul i år oxå trots dåligt med snö och nattjobb.
                                 
              Här kommer en bildbomb från kvällen:
                                   



                                        Snacka om paket!
                             Klapparnas Mount Everest lixom...

              
                      Lill Nilsen...hur söt får man va egentligen?

             
"Hmmm...undra vilka av faster Cillas grejer jag ska riva med nu..?"


                                          Liisa och pappsen

           
                                      Min lillasyster Ellen.
        Nyss va hon typ fyra och åt snorkråkor...vaffan hände??
                                     Nåja...I'm getting old!


                             Systrar och brorsonen Wilhelm

            
                                                BaCillen

           
                                        Min fina syster


                                             Lina och Wille
 


            
                   Men asså gokorven!! Jag vill äta upp honom!
                      (varför säger man så egentligen? rätt stört...)


                                       Bröderna Brothers!

           




                                                 Julbord! 
                                               


                                              Alla samlade


                                           Jag och min baby




                                      Vi väntar på tomten!
                                              



             
                                            Bror och Nilsen


            Hoppet börjar svika....kommer det nån tomte i år??

             
Jomenvisst....PRECIS när brorsan gick ut för å köpa tidningen kom han!


Wille och Nils satt iallafall still i ungefär tre och en halv minut under kvällen...


                                         Stiliga pojkar!
             Speciellt han till vänster, han är MIN!!! 





Kommentarer
Postat av: Lovisa

Kul när du lägger upp så mycket bilder! :D

2011-12-29 @ 18:12:25
URL: http://bedown.blogg.se/
Postat av: mimmi

härliga bilder! Gott nytt år! :)

2011-12-30 @ 21:00:16
URL: http://mimmipiggthebest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0