Ass Pain och Plugg Flyt..


Hello Lovers! 

 

Går här hemma å försöker förbereda mig mentalt för mina
tre kommande nätter (får man dricka ett par glas rött?)
Känns lite extra 'spännande' eftersom hela avdelningen jag jobbar på flyttat
till andra lokaler idag eftersom den andra ska genomgå en Extreme Makeover
                                                  
vilket inte va en dag för tidigt...
Men vi blir rätt ensamma där vi ska häcka i ett år framöver, speciellt nattetid så man
hoppas ju man slipper för mycket dramatik...!!  


Känner mig lite extra BRA idag faktiskt.
Dels för att jag fått tillbaka tentan jag skrev för många herrans veckor sen
och den va GODKÄND
...sen tog jag en timmes promenad trots att hela arslet värkte
efter mina utfallgymmet igår...
och som gräddenmoset gjorde jag dessutom hundra armhävningar!


                               Det Går Bra Nu!
 

                                 Jag på gymmet igår... 
                                            
                            Visst är jag snygg som blondin?!!


Kommentarer
Postat av: Amanda

En mode- och skönhetsblogg som inspirerar, kolla in!

2011-04-05 @ 20:14:00
URL: http://beautylifestyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0