Uppdatering =)

Bättre sent än aldrig...är det inte man säger?!!   

Fredagen bjöd på fest och besök på Living Room i Sandviken där September spelade!  

                                              


                                      Förblås hos Jossan...


                                             Glada tjejer!


                                Jag och min härliga Jossan
                                                   


                                                  YEAH!!
                                                 




                                     Hå hå hå håtta brudar!!!
                                                    


                                  September drar igång...




      Ja...ingen kunde iaf anklaga mig för att vara nykter...!!



lördagen hade vi tårtmys och firade min födelsedag som ju är idag
(sveriges vanligaste födelsedag!) men eftersom jag skulle sitta på tåget till Götet
så fick man inte va så petnoga med datum hit å dit... 
(huvudsaken är väl ändå att man får tårta å paket?!!
  ) 

                                     


                               Skitmuntra födelsedagsfirare...


                                 Wille dricker 'tåååla'


                          Cillens sista dag som 28-åring... 


    
    som det städfreak jag är gillar jag ju såklart damsugare!!

 

och idag bar det alltså av till Göteborg igen då det blivit dax för andra svängen plugg!!
Har precis kommit till vandrarhemmet vi ska bo på den här veckan...lite mer avlägset
än hotellet vi bodde på sist men supermysiga rum!!! 
Sen har man ju blivit en hejjare på att hitta här i Götet så det ska nog gå bra... 



                                      Supertrevligt rum!!
      (de små guldtavlorna på väggen funderar jag på att ta med hem...)




                                            En nöjd BaCill!!


                         Fäjsbook...en livsnödvändighet!!





Sådärdåh kära läsare...nu ska syster Cilla dyka ner i kudden
så jag slipper somna under föreläsningen imorrn!!
GodNatt på er!!
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0