Hemma i Kylan!!

Jaha, då var man tillbaka i verkligheten igen.
Men med en underbar resa till MakrigialosKreta i ryggsäcken klarar jag nog
att hålla modet uppe ett tag - trots mörker, regn och rusk här hemma.

Hemresan gick bra. Bättre än dit faktiskt.
För den där bussresan jag svor om på ditvägen (som tog 2,5 h)
kändes inte lika jobbig åt andra hållet.
Även fast det egentligen nog borde vara tvärt om...
Men det berodde nog på att jag var utvilad och hyfsat acklimatiserad...
..för det är inte KAKA att komma från kalla sverige och sätta sig i en buss
med AC som funkar SÅDÄR när det är över trettio grader varmt ute..
Vi kunde ju gått under i värsta rövsvettsflodvågen...



AnyGay!

Här kommer lite fler bilder från paradiset...  
                                                                      





                                            Da Bitch!
Längtar redan tillbaka...det finns ju inget ljuvligare än att traska runt i sanden!


                                 Sista grillningen avklarad!
                                            


                                      Sista kvällen ute..




              Avresedag...min poolare skymtar i bakgrunden!


                                        Jag å Mamma Mu


                                   Heraklions flygplats!


                                      Hej Hej Sverige..




Firade min återkomst med lite äkta svensk husmanskost - sushi.
Nåt jag längtat ihjäl mig efter där nere...  
                                                                  



Nu väntar andra nattpasset och VALVAKA!!!!  






Kommentarer
Postat av: Lovisa

Hej lilla pepparkaka! Welcome back, hoppas jobbet showed you some mercy dom här nätterna.. Härliga bilder, du får väl plinga sen när du vaknat till! Blir kuuul nästa helg iaf, Lovan kommer!!! :D Pöss

2010-09-19 @ 21:48:07
URL: http://lovelylovan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0