*SnörvelHost*

Jag är förkyld....  *stackars mig*
Det blev nog för LITE brännvin i helgen som var...
..kan inte se någon annan rimlig förklaring..!
Och det VÄRSTA jag vet (nåja, iaf bland det värsta..)
är att vaknamorgonsidan med en näsa så däppdt och
en truttorr att det känns som att man håller på att kvävas...  

Det är så härligt när skallen är så full med snor att det rinner över
så fort man lutar sig framåt...
(jag föredrar ju faktiskt att den bara är halvfull som vanligt..!)
                               
Det till trots tänkte jag dra nerstan nu, så om ni ser någon
med en lite lustig, tillbakalutad gångstil så är det bara jag.
Om en nödsituation uppstår får jag väl inhandla Ob storlek XL å trycka upp i trynet...





LATER...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0