Kräftskiva @ Casa Cilla!

Hello Lovers!!!

I lördags va det kräftkalas hemma hos mig.
En kväll jag längtat efter sååå länge!!  


                             Här kommer en bildbomb!


                Det superfina kräftbrödet som Anna bakat!!
                             Jag är sjukt impad pullan!!
                                            


                             Kökshäng i väntan på maten...


                                     Det dukade bordet..
                                              


                                           Värdinnan!
                                              


                                       Let's Kräftfrossa!!
                                               


                                   Majjken och Syster


                               Något att sätta klorna i...!


                                         Lovan och Mi


                                       Camilla och jag..


                                     Häng i 'salongen'
                                       Kolla orben CJ!
                    Va det mormor som ville va med på ett hörn..?!


                                        So serious....


                                         ....eller inte


                                           Anna och jag..


                                               Puman Mi..


                                            Taxiresa...


                                   Maria bär laddat vapen...
                                               
          

                                            Kul i bilen?!!
            Syrran och jag garvar läppen av oss som vanligt...
               Åt vad?? Nja, det har jag inget minne av..!!

(och INNAN TaxiGubben Göte knäcker mitt Visakort i två bitar...hur fan LYCKAS man?!!
 ...för sen blev man ju på mindre bra humör ett tag...!)


                                  Syster och jag i kön..


                                        Strike a pose...


       Lovan har 'skräp i ögat' och jag hänger ut 'slipsen'...
        Alla har vi ju våra knep för att sexa till sig lite...!


                                          I dimman...




Tack alla underbara flickor för en jätterolig kväll
och för den totalt oväntade PRESENTEN!
(ni vet vad en pryltoka som jag vill ha!!)
och TUSEN TACK snälla Anna för hjälpen!!



 
 

Kommentarer
Postat av: Camilla

Ja så klart det va mormor Karin. Hon gillade ju vin hon med! <3

2010-10-01 @ 05:12:50
URL: http://jeanpilla.blogg.se/
Postat av: Anna

Tack själv Cilla! Det var sjukt skoj! Kramar

2010-10-03 @ 13:03:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0