SPA ala CillaBacill!

Denna kväll har jag tillägnat mina fötter lite välbehövlig TLC.
Tyckte det var dax nu innan förfallet gett irreversibla skador...
(sånadär pansarfötter med Grand Canyons baktill...)
Men det är ju verkligen hemskt besvärligt att hålla på med sina fötter asså...   
Ja, jag vet ju inte hur det är för er men mina sitter lixom så långt ner..
Man sitter där å bryter sina lemmar och medans man sågar med den där filen kommer
man till den krassa insikten att man intelånga vägar är så vig som förr i världen...
Inte för att jag någonsin skulle kunnat benämnas 'V-I-G'  
..och inte tror jag heller att detta hamnar under kategorin - Saker Att Skryta Om -
...men när jag var yngre var jag faktiskt vig nog att bita på tånaglarna..  

Oskrytbart
eller inte men jag är ändå lite impad av den vighet jag uppenbarligen besatt..!
Ack, den är ett minne blott...!!
Nuförtiden tänker man mer: "Men näääeeee, ååhhhh"
varje gång man tappar något på golvet som man MÅSTE plocka upp.

Ge mig tio - tjugo år till så lägger man väl dessutom av en rökare varje gång
man bockar sig framåt...eller tar ett oförberett steg...

AnyGay
...nu kom jag lite off track här för jag ville ju faktiskt bara skryta lite
om mina nypolerade fossingar med ASpörrigt nagellack... *Ggrrrrr*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0