Svettma!

Yo People! 
Idag har en Cilla haft ledig dag.  
Vilket var extremt välbehövligt efter att ha jobbat åtta passnio dagar...

Jag tog låååång sovmorgon men vaknade av att det blåste så mycket att det lät
som att ett tåg var påväg in i sovrummet...vilket ju inte är särskilt troligt eftersom
jag bor4:e våningen...

Anygay...
Sen tyckte jag det va dax för ett pass styrketräning.
Har ju haft ett 'litet' uppehåll på en sissådär fem månader vilket lett till att musklerna känns mer som gele än just muskler..!   
Å nu efteråt känner jag hur mina stackars armar fortfarande vibrerar 
...så jag får nog lite härlig träningsvärk i helgen..!
Efter det drog jag till kärringgrillen för att bättra på brännan  
...man har ju varit hemma i mörker å kyla en månad nu..


Nääää Gott Folk, nu ska jag duscha av mig svettlukten här...


Puss å Snusk!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0