I~D~O~L

Asså, klart man diggar folk som kan sjunga   
..och alla i årets Idol är ju verkligen BRA!
Kanske Sassa var sämst dåh, men hon åkte ju oxå ut först...
Jag brukar oftast ha EN favorit, nu har jag dock TRE (kanske fyra...)
Linnea är ju sååååå galet BRA! Otrolig utstrålning och en säregen underbar röst!
Rådiggade hennes tolkning av 'Jumpin jack flash'  i kvalet   

Å sen Olle då...den lite förvirrade, sockersöte pojken med glittriga ögon
och som SJUNGER så håret krullar sig ända ut på tårna (har ni oxå hår där?)  
Han kommer gå l-å-n-g-t!!  

Sen gillar jag Daniel! Älskade hans 'High and dry' ..fattar inte att han kan ta de där
riktigt höga tonerna och verkligen SÄTTA dom också...unbelievable..
otroligt vackert...!!  





Nu ska jag SOVA
 
- imorgon väntar jobbet!!

Puss å Nyp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0