Sjuksköterskor på vift...

Jag, Jossan, Petra och Karin skulle alltså ut för en runda mat och mingel.
Vi hade tänkt äta på Helt Enkelt men det va knökfullt så till sist hamnade
vi på Brända Bocken.
Men vaffan, det duger i krig och maten va god.
Sällskapet var dock av bästa slag!! 

Jossan, Karin och jag drog vidare till trängselnHelt Enkelt...efter nån timme droppade Karin av och Joss å jag vandrade vidare för lite skaka rhoooommpaaaaHeartan! 
                                        


 Karin och Petra - två syrror ur 111A:s eminenta personalgrupp! 


                                         Jag och Jossan


I trängseln på Helt Enkelt.
Förstod ganska snabbt varför stället är så poppis...
Står man i baren och hänger blir man brutalt rövgnuggad vare sig
man vill eller inte.. 


                            Två tappra inne på Heartan!


Tack för en supertrevlig afton
flickor!!!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0