Nån har...

VUNNIT 103 -JÄVLA- MILJONER i det lilla samhället där min pappa bor. 


Helt SJUKT! 

 

Fy fan va kul.
Tänk va mycket PENGAR...helt ofattbart mycket..!



Det måste ju vara ödesbestämt att få en sån storvinst...tror ni inte det?!
För så mycket tur i världen finns ju inte... Sju rätt + Joker...herregud. Vicken GREJ!!!
Jag hade fan bajsat i brallan och sugit i mig en sjuttis i ren och skär eufori..!

Nästa gång
äre fasiken MIN tur (mitt ÖDE!)  Do You Hear Me!!!!!

...Vinna galet mycket pengar å pysar runt i värsta fläskiga Mercan.
Det är gräddenmoset det people..  

Torka arslet
med tusenlappar...bara för att man KAN!!!
 
  

 

Gött Liv!!






- En DrömVinnare 


Kommentarer
Postat av: emma

alltså, en gång för alla här nurå.

har läst om dendär jävla miljonvinsten på hela facebook.....

OCH

det är inte EN person som har vunnit 103miljoner, det är 11 personer som har vunnit 103 miljoner tillsammans. = 9.5 miljoner var typ

TACK PÅ FÖRHAND.

pusss

2010-11-21 @ 20:07:10
URL: http://emmaholmgren.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0