F-R-E-D-A-G!

Hallå Gott Folk!
En Cilla har ledig fredag OCH helg! 
Vilket är otroligt välbehövligt för jag känner mig helt slut. 
De tre sista nätterna va knappast så fridsamma som jag hade hoppats...
Men nu är jag alltså ledig och ska bara slappa och dega, peta näsan,
läsa
 och ta det lugnt!   

Har tränat två dagar på raken.
Lyft skrot och verkligen utmanat mina stackars muskler...
                                          
Mina lemmar känns som spegetti, överkokta och sladdriga.

Imorgon blir en spännande dag för då tänkte jag ta mig ut till Valbo med mina aparmar
och värkande röv (skinkorna då alltså!)  för en liten (nåja...)  SHOPPINGRUNDA!
Det va ju år å dar sen man va dit, så nu äre fasiken dax!!!
Nu ska jag mosa ner mig i sängen med min senaste obsession
- Sagan Om Isfolket!!  



                    

       Hade GÖTT därute!





          Puss å Snusk!

                                 
      
  

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0