Oh NO...not YOU again!!!

Japp...då var EN avklarad och FYRA kvar...innan jag får liggasofflocket igen..!
Det känns verkligen att det har varit lite väl fattigt med vila senaste tiden...jag kände mig
AP-less på jobbet idag och var totalt ofokuserad..!  
Som tur var va ELIN tillbaka efter groteskt lång frånvaro pga barn osv osv...jag har saknat henne faktiskt, hon är kul och väldigt lättsam...sånt gillar jag vettni!!  

Hursomhelst har jag även tampats med ett trilsket godissug idag, VARFÖR NU LIXOM??? Måste va nåt efterskalv efter det där besöket i godisaffärn i lördags...svinjobbigt
i alla fall..! Har tuggat tuggummi så käkarna värker...men inte hjälper det  
...kanske lika bra å låta bli!?! 


                            En tuff dag för Cilla på jobbet...




Nu ska jag döva min sockerångest med något helt LAGLIGT!!!
...Just det, GRÄDDE!! 



Kommentarer
Postat av: Em

Grädde är toppen! Då blir man mätt på samma gång. ;)

2010-05-04 @ 16:40:14
URL: http://egoinasmamma.nu
Postat av: Kajsa

Det är ju svinmycket kolhydrater i tuggummi!! Fattar inte hur eller varför men jag har inte vågat mig på det!

2010-05-05 @ 11:59:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0