Nån Som Vill Ha Sig Ett Skjut..?!!

Jomenvisst...då va man hemma igen, efter 2:a nattpasset avklarat.
Första natten drog förbi som en fis på X2000, TOKMYCKET att göra va det...!  
Inatt va det lugnare, tack o lov...men jag känner ändå en viss frustration över att ha spenderat sista timmarna med sprutan i högsta hugg.
ALLA ska ha knark...kände mig som värsta langaren, var bara det stripiga håret, stirrig blick och trasiga kläder som fattades.  

Missförstå mig rätt, jag har inga som helst problem att dela ut knark när man
faktiskt har jävligt ont. Men då menar jag oxå jävligt ONT! 
För det är ju inte alltid så. Vissa tenderar att överdriva EN ANING för att få
sig ett skjut (spruta då alltså!), eller två...eller TJUGOFEM!
Vi pratade faktiskt om just det inatt, att det inte är konstigt att man hamnar
sjukhus gång efter gång om man gillar sånt.
Fri tillgång till starka smärtstillande i obegränsad mängd (om man spelar sina kort rätt!)
för 80 spänn per dag....och då INGÅR maten!!! 
Fy fan vilket KLIPP!! Jag kanske borde lägga in mig själv a rainy day...




Näää...nu ska jag krypa ner under täcket och försöka tömma skallen
på denna Knark-Frustration som vällde över lite här..!

Perfekt sovväder är det ju oxå...
 

Ha en bra dag allihop!!  



Kommentarer
Postat av: Lovisa

Fy fan, såntdär kan jag bli så jävla förbannad på.. Så säger dom "Joooo men jag har VAS 9 alltså!!! Jaaaaa!" Och så gluttar dom på tv med ena ögat och kliar sig i arslet samtidigt.. VISST liksom.. Gaah! Då har man lust att dela ut en smälljävel istället så kanske dom får ont på riktigt ;)

2010-05-24 @ 16:54:10
URL: http://lovelylovan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0