Dagen D!

Japp...då va det snart dax för det stora äventyret.
Jag som ju är mesigare än genomsnittet när det gäller mig själv, brukar terapeuta mig själv i ungefär en vecka inför bagateller som nagelklippning och ska nu alltså åka till Uppsala imorgon, för att förhoppningsvis, råda bot på mitt knasiga hjärta!   
Känns ju skitspännande...  

Inför mitt besök har jag i alla fall planerat att utnyttja sjukvården maximalt....nu snackar vi stora mängder sömntabletter och lugnande...gärna som smågodis.  
Min mänskliga rätt tamefan!   speciellt eftersom jag så IHÄRDIGT stuvat munnar fulla med sånt där jag jobbar... "Jag kan inte soooova"  -"HÄR ta en näve sömntabletter" 
"Jag känner mig så orolig"  -"Men snälla rara, ta en karta Stesolid vettja"


Jag har en inre bild, vi kan väl kalla det mål...där dom står och gräver i ljumsken med sina mojänger och jag ligger och myser och berättar fyllehistorier.. 
..eller vänta...jag kanske ska skippa fyllehistorierna, de flesta är ju inte särskilt rumsrena
så då kanske dom övergår till att peta i skallen på mig istället..?!!   



Näääää, Gott Folk! Nu ska jag sova...  måste försöka få nån timmes sömn innan jag
ska hasa till bussen som går kl 9 imorgon..! 


Auf wiederhören!

                                      

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej bäjbi!!!

Har tänkt på dej lite extra ida, hoppas allt har gått bra!! Hör av dej när du får tid å lust!!!=)

Kram kram

2010-05-18 @ 19:15:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0