Plötsligt händer det...IGEN!

När jag vaknade imorse låg det ett stort kuvert innanför dörren...WOOOOW!!!
presenter tänkte jag, från nån bloggbeundrare kanske...?!!  
Men jag hade fel, jävligt fel....för det var en kallelse till Akademiska i Uppsala där det stod att jag skulle få komma dit och göra en sån där hjärtoperation, där man går in med en grej i ljumsken, till hjärtat och bränner bort den där extra 'ledningen' jag tydligen har. 
Och det här hade jag då naturligtvis fått NOLL information om (va bra det fungerar ibland). Satt där vid min morgontoalett, med darr på läppen och med högen med papper i handen och kände att NÄÄE, nu SPOLAR jag ner mig själv i toaletten.

Men jag bet ihop, som jag ofta gör och gick till jobbet istället...
Men jobbar man då på sjukhus som jag gör ska man ju utnyttja den sk GräddFilen
(mina kollegor gastade i kör: Ring Ring Ring!) så jag ringde till doktorn jag träffat här i Gävle och han blev lika paff som jag (fast kanske inte lika skraj!) och sa att han väntade svar från dom, han hade ingen aning om att jag blivit kallad.
Så då ångrade jag att jag svurit en förbannelse över honom där vid morgontoaletten...han är ju faktiskt ganska snäll!
Han lovade i alla fall att han skulle ringa till Uppsala imorgon och återkomma till mig sen,
jag vill ju höra hur planen lyder...innan jag åker dit lixom...!
Så nu känns det aningen, men bara aningen, lättare!

Nu ska jag packa väskan. Drar till UNDERBARASTE Dalom efter jobbet imorgon!


Kommentarer
Postat av: Frida

grym blogg !!! :)

2010-05-06 @ 23:17:05
URL: http://metrobloggen.se/minmamma

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0