GooooMorgooon!!

Idag är man Up N' Running ovanligt tidigt för att vara mig...vaknade 10:30 och kände
mig UTVILAD, undrens tid är inte förbi...baske mig!! 
Ska tillbaka till SjukaHuset kl 13 å plocka bort dom här sladdarna som sitter
över halva kroppen...fanskapet kliar så jag håller på å stärva av...
Dessutom hade en sladd lossnat när jag sov så vette fan hur bra det där blev..   
Nåväl, efter det ska jag hojja ner på stan och luncha med Linan...det var as länge sedan
vi sågs så det ska bli mysigt 


              En liten aptitretare såhär innan lunchdax...




Kommentarer
Postat av: Lovisa

Hehe.. Såna där telemetri sladdar låssnar aslätt.. Så dryyygt för dom trillar jämt av våra patienter och sen står skiten och larmar så man blir galen :O

vad mysigt med Linan-lunch!!! Träffade också henne igår en snabbis :)

Jag försökte kopiera spotify låtarna till dig men det gick inte =/ Orkar fan inte sriva ner alla xD Men om du ringer kan du få någon muntligen ;)

2010-05-26 @ 12:32:24
URL: http://lovelylovan.blogg.se/
Postat av: Sandra - If it comes in pink

Såg bilden, kan tänka mig att det blir skönt att bli av med sladdarna!

2010-05-26 @ 12:39:25
URL: http://if-it-comes-in-pink.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0