Gårdagen i bilder...

Åkte till Dalarna direkt efter jobbet igår.
Jag och min dejt Erika hade bestämt träff hemma hos min papps...
Vi drack vin, åt grillat, spelade kort och snackade skit...en jävligt skön kväll helt enkelt!!
Min pappa vid grillen ----->





                      Här kommer en bildkavalkad!!

                                           ERIKA!


                                          VinHaggan!


                                     Cilla gillar VIN..


                                    ...och ketchup!


                                 Jag och syster Ellen


                                Erika gick på skattjakt..


                                          PokerFace


                                       Räkan och Jag..


                                    MensaMembers!


Tack underbara Erika för en alldeles förträfflig afton! 


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Ååååååå vad mysigt, jag vill också vara på Dalom mys!!! AVUNDSJUK

Och skitsnygga skor du köpt gummsan, ÄNTLIGEN har du slutat vara så vrång ;) PUSS!!!

2010-05-08 @ 17:54:21
URL: http://lovelylovan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0