Pissed ON makes me Pissed OFF!

Den här dagen hamnar förmodligen inte på min 10 i Topp - lista över Bästa Dagar I Livet!!

Att sitta i receptionen på mitt jobb kan knappast räknas som "lättare" arbete än ute
'på golvet', det är bara annorlunda... 

Om vi var djur...vore det här som ett klipp från Animal Planet!
En dag på savannen.....jag, ett par dagar (MAX!) gammalt kadaver som alla vill ha sin beskärda del av....djungelns lag gäller, ta för er bara!!!


   Här kommer några enkla tips för er som vill ha en SURFITTA på jobbet: 

* Prata GÄRNA med mig när jag talar i telefon, kör gärna papper genom tuggen   
   SAMTIDIGT


* Du behöver absolut inte vara utrustad med vanligt 'bondhyfs', sånt är ju
   överskattat här i livet

* Jag är en sopstation när jag sitter i receptionen och tar gärna itu med all världens
   skit, bara för 
att DU inte orkar

* Kom gärna in flera stycken samtidigt, att ni pratar i mun på varandra gör
   ABSOLUT ingenting

* Ring gärna från en annan avdelning och meddela att: "vi har en av era patienter
   här", fast ni vet att vi har överfullt, jag fullkomligt ÄLSKAR såna samtal! 

* Dra ett par tre, sjutusen tradiga skämt i ett försök att få mig att stressa av

   (ge mig en weekend på SPA eller håll KÄFT!)
                                                    


                             Eat THIS MotherF**kers     



Å sen på eftermiddagen när man går runt i affären i godan ro och försöker skingra tankarna lite....då råkar man passera en TV som ständigt upprepar -"Är du också trött på att leta efter en passande färg på skokrämen..."

No SHIT dude!!...Just DET är mitt STÖRSTA problem här i livet...

Då hade jag fått NOG....lyckligtvis behövde ingen skadas allvarligt medans jag insåg det!!!



Tack och Godnatt!
         
( Jag behöver den där stubben NUUUUU...!!!!    )


   


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Håller med dig fullständigt... Värst är nog när tre fyra pratar med varandra med den högsta rösten de har, inne på receptionen om absolut ingenting... Säger man åt dem så ser de ut som vadå! Sen ska de låna telefonen för att ringa hem eller nåt,och Då inser de att vilken ljudnivå det var,jag hör inget... Och dessutom är det Helt legitimt tydligen att låna telefonen fast man själv måste ringa en massa samtal för arbeta... Nej, ingen bondhyfs har dem!!!

2010-03-17 @ 08:06:01
Postat av: DAGA

hahah, verkar som att du har haft en bra dag ;)

2010-03-17 @ 11:19:00
URL: http://dagakarlsson.blogg.se/
Postat av: alex

gillar din blogg !

2010-03-17 @ 20:16:19
URL: http://stockholmshetaste.blogg.se/
Postat av: Lina

Jobbar du imorgon?? Vi kan byta isåfall, jag tar reception och du golvet.......hihih Är det Ok om jag kommer in och lånar telefon så jag kan ringa hem?? Jag sparade även några papper idag som jag tänkte tugga medans du pratar i telefon........hihihi Löv ju!!

2010-03-17 @ 21:15:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0