Snörvel...

                         
                           Jag är SJUK!


Nu låter jag som en ynklig, självömkande MAN, jag vet....men vaddå, jag är ju sjuk..
Inte på värsta vis...jag kommer inte vara hemma från jobbet, jag har ingen feber...
men däremot snyter jag ut sju liter snor om dagen (det är nog värre än befarat, det va inte SPÅN jag hade i skallen...det var SNOR!!!!), har ett munsår på insidan av läppen stort som ett skotthål, jag är trött som en gnu och har dessutom haft ont i ena örat idag.
Och jag måste DESSUTOM göra er besvikna med att erkänna att jag fallit tillbaka i missbruket igen. JAG HAR TAGIT NÄSSPRAY!!!
Hemskt, jag vet...men vaffan ska man göra när man inte kan andas??!!! Fast jag har bara kört barnvarianten så jag planerar att sluta så fort det här snorandet försvunnit...sen har jag faktiskt bara tagit nässpray TRE gånger hittills, det är inte farligt, väl??

Nääää...nu ska jag hasa till sängen och vila kroppen och hjärnan (snoret) några timmar,
ska upp tidigt imorgon!
Tar med ett par rullar hushållspapper till jobbet så jag klarar dagen!

 

Host, Harkel, Puss // C   ..å en KRAM! 


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Vet hur det känns.. Låter precis som jag varit i veckan!! Örat har krånglat på mig meeed :/ Huff! CillaGorilla, du såg lite väl klen ut på bilden!!! Och vad hårig du blivit :O KRYA PÅ DIG snuffsan!!! Puss

2010-03-18 @ 12:09:21
URL: http://lovelylovan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0