Självdiagnostisering!!

Min kille säger att jag har Tourettes. Jag antar att han syftar på att jag svär mycket och ofta, även i helt olämpliga situationer. Han har kanske rätt...?!!    
Jag har tex kommit på mig själv med att säga -Balle och -Runk även på jobbet!!! 
Man brukar ju säga att man svär pga dåligt ordförråd, att man i brist på andra ord tar till just svordommar och dyligt, som ju ALLA kan. Men om jag får säga det själv, och får uttrycka mig från min allra ödmjukaste sida ;) , tycker jag faktiskt att jag har ett ganska gediget ordförråd (utan att räkna in svordommar alltså!), ändå SVÄR jag.
Alltså måste det vara Tourettes.
Min kille är duktig och försöker vårda sitt språk och brukar därför välja alternativa ord istället
för fula svordommar. Iställer för K*K säger han tex KULA.
Och eftersom jag då inte vill vara sämre än han försökte jag haka på det här...
Det gick ju ganska bra ett tag men sen kom jag på mig själv med att LÄGGA TILL ord för att få mer kraft i uttrycket, tex PUNG kula.....eller RUNK bulle som blivit en liten favorit..!
Jag skulle nog behöva såndär 'amerikansk censurering' så att det blir ett *piiiiiiiip* varje gång nåt fult kommer ut....men då skulle väl folk runtomkring mig få för sig att dom har tinitus..?!!
Ja, det är nog Tourettes, jag är ledsen. Ni får genast ta tillbaka alla inbjudningar till finmiddagarna framöver. Men ni får inte bli arga på mig för det här...jag rår ju inte för att
jag svär. Jag har Tourettes och DET ÄR FÖR I HELVETE INTE MITT FEL!!  <--- *PIIIIIP*

Kommentarer
Postat av: Denise[O R D & F O T O]

Vilken fin och bra blogg du har! Kika gärna in på min och säg vad du tycker. Kanske kan du också fråga en fråga i min nya funktion på bloggen, skulle vara så roligt!:D

Tack i förhand

Kram Denise

2010-03-03 @ 12:55:50
URL: http://photobydenise.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0