PremiÄÄÄR!

Ja, då vare äntligen dax...ikväll äre Premiär för Alice i Underlandet
med Johnny 'Pörrigast-I-Universum' Depp.
Är egentligen galet trött, sov kanske tre timmar inatt... (VA ÄRE FÖR FEL PÅ MIG?!!!)
Men nu har jag dragit i mig en sissådär fem koppar kaffe, så hjärtat slår lite fortare och jag darrar ANINGEN på tassen, men huvudsaken är ju att jag INTE SOMNAR, right?!!

Mina jobbarkompisar är bara så SÖTA, hele dagen idag har jag fått massvis med kommentarer om att jag är så fin i mina nya brills, blir så GLAAAD ---->   
Puss på er allihopa!! 

Nu ska jag dega ner mig i soffan en stund innan det blir utgång med MAT och BIO!  

Ha en wunderschönen kväll allihopa!!


Kommentarer
Postat av: Maggan

De ä inge fel på dig utan bara varulven i dig som vill yla på nätterna, månen full ju!

2010-03-03 @ 18:51:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0