GLAD KäxChoklad!

Ni skall veta att jag blir jätteglad (och lite stolt) över alla fina kommentarer jag fått för mitt bloggande och det jag skriver. Mitt hemliga uppdrag     
här i livet är att underhålla, så jag är såklart glad om jag lyckas, annars måste jag ju
sparka mig själv och hur skulle det se ut..?! 
Det är viktigt att få skratta, jag skrattar åt mig själv, OFTA...
Är helt värdelös på att berätta roliga historier tex, för jag garvar alltid järnet innan själva poängen kommer..!
Men som sagt, det är jättekul att NI ÄR HÄR OCH LÄSER!
Och som tack för allt (från er sida alltså ) så skulle jag bli en Glad Käxchoklad om ni röstade på mig på dom här sidorna. Jag kommer tyvärr drygas om det här med jämna mellanrum...men det är ju bara för att jag tycker det är roligt om ni blir ännu fler som läser!!! Ni behöver bara klicka på länken så att sidan öppnas, sen kan ni gå tillbaka och göra likadant på nästa. Ni behöver inte leta på mig på sidorna eller nåt sånt...den räknar bara hur många gånger sidan laddas och jag rankas på listorna därefter...fattar sig va?!!!

 

                    Humor Blogg listad på Bloggtoppen.se Personligt Blogglista.se

Seså, off you go and klickeliklick så tant Cilla blir glad gladeli GLADAST!!


Puss å Nyp!

Kommentarer
Postat av: Helena Nordlander

Du är då fantastiskt duktig på att skriva! Blir alltid full i skratt när jag går in här och förundras över hur sjutton du kommer på allt! Keep it up :)

2010-03-25 @ 14:50:17
Postat av: astrid

nu har jag tryckt på länkarnaa, om du blir värsta blogg-favoriten nu så får du tacka mig :D

2010-03-25 @ 15:15:00
URL: http://astriddd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0