Freedom..

Jag vet att ni legat sömnlösa och grubblat på hur det egentligen går för mig med min nässpraysavvänjning (gaaalet långt ord!) så därför kommer en uppdatering:
Jag har varit nässpraysFRI i EN månad nu!!!     

Tar fortfarande kortisonspray men försöker trappa ut det sakta, har ju gått på ett antal nitar förut när jag lagt av för snabbt!!
Det känns helt FANTASTISKT att inte längre vakna på natten av att överläppen torkat fast på tänderna och med härlig smak av skurtrasa i truten....nu luktar jag nåt i stil med Ahlgrens bilar, precis som alla andra...!
För er som är extra intresserade (så ni vet hur ni ska sluta själv ;) bifogar jag en bild på mina vänner som stått vid min sida no matter what:



Nässköljare och tre varianter av kortison      



Me and my dear dear NäsSnopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0