Back-In-Business

Tjopp Tjohej allihopa, nu är CillaBacill tillbaka från Sälenresan. 
Men jag är trött och har ont på de mest knasiga ställen efter allt skidåkande så min rapport från resan kommer inte förrän imorgon.
Vi hade faktiskt internet i stugan men jag var så slut på kvällarna att jag knappt
orkade dricka vin... för mig är det ett bra mått på HUR trött man egentligen är, och för er som inte förstår så kan jag säga såhär: JAG VAR DÖDSTRÖTT!
Fast det är ju ganska skönt att vara sådär trött oxå, det är lixom inte ofta denhär kroppen
är så utarbetad om jag säger så...
Har inte orkat göra någonting sen jag kom hem idag heller...t o m resväskan ligger kvar innanför dörren! Tur att man är ledig imorgon!
Nu ska jag äta sen middag och kolla film i sängen!
Vi ses imorgon!! Lägger upp några bilder som ett litet smakprov..


                                        Syster å Jag


Min syster brukar ofta förstöra mina posebilder genom att göra
fula miner, här får hon igen för gammal ost!


                                Redo för BACKEN!!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hha nu efter lugnande och alvedon så har det släppt. Njuter som aldrig förr!!

2010-03-28 @ 23:34:12
URL: http://conler.blogg.se/
Postat av: astrid

hahaha första bilden, så typiskt cilla :D

2010-03-29 @ 16:39:13
URL: http://astriddd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0