UrFint!

Idag har jag inhandlat något HELT onödigt men ack så UNDERBART!
Har länge gått och spanat efter en sån där superstor väggklocka att ha
ovanför soffan, istället för en tavla, typ.
För någon månad sen hittade jag en på en affär här i stan som
jag naturligtvis blev helt galet förälskad i..  
...Å inte va den GRATIS heller..  (varför kan det aldrig vara så..?)
 Så döm om min förvåning när jag släntrade in där igår och såg att
den va nedsatt 700 spänn!!!
Klarsynt som jag är insåg jag direkt att det var ett tecken från gud och bestämde
mig således att nu jävlar måste jag SLÅ TILL!  
Så nu har jag världens finaste väggklocka, troligtvis en av de fetaste i stan också..

Tyvärr tänker jag avsluta det hela ruskigt torrt och tråkigt genom att inte
lägga upp nån bild på den, men det får vänta tills den är uppsatt på väggen,
så man ser den i sin fulla prakt.. 



Kommentarer
Postat av: Johanna

Ååå undrar om de e samma som ja kikat in mej på??? En från MIO i typ metall eller nåt liknande, snygg som f-n!! Ett stort åbäke e de iallafall!=) Ser fram emot att få se din!!! Kram kram

2010-06-09 @ 21:13:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0