STRESS..

P-J-U-H...det är hektiska dagar för Cillen.
Mycket jobb och MYCKET planerande och fixande inför
kommande KALAS på midsommar...
Klev av från tredje nattpasset imorse och har gått
runt som en zombie hela dagen (oj, så OVÄNTAT!) och man tänker att:
"Mmmmm...jag är ju så trött idag så jag ska verkligen lägga mig tidigt.. *gäsp* " 
MEN någonstans runt nio/tio-snåret plingar det till i skallen och man får energi
som en tjackad bäver *SUCK* och det är faktiskt intekul som det kanske låter..
Men anygay, just nu använder jag energin till att dona med musiken till festen.  Det är ju jävligt viktigt att det blir BRA va, dvs den musik JAG vill ha..
....jag tar det inte så långt som Uggla som aldrig dansar nykter....
men jag dansar FAN INTE till dålig musik PUNKT.


            

                  WORD!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0