En Död med Bröd, tack!

Skönt att man somnade FEM imorse...
Vaknade av att brorsans tjej messade och då va klockan halv ett...
BRA jobbat PG..  
..hade den där sköna trötthetskänslan i kroppen, den som får en att tro
att man somnat på vägen och blivit överkörd av en bil...
eller ja, kanske inte en bil då...men en större cykel iaf.  

Jag borde nog sluta jobba natt....men jag behöver ju tyvärr den där arbetstidsförkortningen, annars måste jag ju BO på jobbet.. *suck*
Det här är väl vad man kallar A Dead End....så jag får väl köra på som vanligt... *gäsp*

Nu är jag inne på min andra kopp kaffe, snart ska jag hojja till Lina för
ytterligare festplanering!


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Hmm,dra inte in mej i det här...

2010-06-27 @ 14:38:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0