FredagsMys!

Jag och lillasyster Ellen åt en härlig supé bestående av hamburgare
och potatis i ugn = GÖTT!




          Ellen myser med Leo - familjens fästingsamlare..



                                           
Min underbara flickvän Johanna kunde inte få tag i skjuts så hon CYKLADE
ut till mig, en MIL närmare bestämt (efter ett hästpass på jobbet på 13 h!) 
...och jag va den enda hon skulle göra så för sa hon, vilket naturligtvis
gjorde mig både stolt och rörd!!


Jag kom och mötte henne på cykel men hann inte särskilt långt eftersom
Johanna uppenbarligen cylade som en blixt...vi möttes i alla fall i busskuren
för livsviktig vätskekontroll...!



Tack för en mysig kväll sötaste du.. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0