En kväll med KnäckeHäxan från Mälby...

En av mina bästa vänner genom åren är Erika, min vapendragare sedan barnsben...
..igår va det därför dax för verandamys Nr 2 och en del catch up!
                                       


                      Jag med min 'Kikki Danielsson Festis'...


                            ...Erika har intagit MysMode..


            Ridhjälm och spö har fler användningsområden 
            än när man sitter på hästryggen..


                  ...som ni ser är jag en naturbegåvning!


                        Ellen myser med fästinghotellet..






                            KnäckeHäxan gillar RödTjut!














Tack för en spelndid afton pullan! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0