Dagens I-lands Problem

Man skulle säkert kunna missta mig för en fjortis i puberteten
när jag får mina finninvasioner.
Kanske är det ett smärre under att ingen patient stirrat på mitt finniga face
och undrat om jag egentligen är PRAO-elev...
Jag må ha finskt blod i ådrorna, men jag hatar dom verkligen...
Finnarna alltså!
Och jag vet inte HUR många gånger det hänt att jag sett att något
börjat grohakan och tänkt att "nu djävlar ska du få din djävul",  
tagit tre djupa (eller ja, åtminstone ETT) andetag och sedan tagit i för
kung och fosterland för att klämma fanskapet...
..och ut kommer INGENTING...!

Man står där, med smärta som tusen nålar i ansiktet,
med tårar i ögonen, svett som kryper i pannan 
..och med naglar som är dubbelvikta av ansträngningen.
SÅ JÄVLA OTACKSAMT!
Det har hänt ett ANTAL gånger (som idag) att jag klämt så hårt att det
börjat blöda under huden och gett ett lila blåmärke precis vid finnen.
Fan va snygg man blev lixom!
Jag skulle försöka förhindra mitt ansikte från att likna en finnig fjortis men istället
ser jag ut som Jokern i Batman med min röd-lila mungipa

                             

Bra jobbat Cilla, nu kan ingen concealer i världen rädda dig! 



Eller som när jag för tusende gången försökte klämma den gigantiska
pormasken jag hade på kinden...
..och på de tusendeförsta försöket var tvungen att inse att det faktiskt var
en FRÄKEN! som antagit en mörkare nyans (läs svart!).

Kul att sommaren är här och att man snart ser ut att ha varit i slagsmål
med stans största raggare och fått tre gamla prillor spottade i nyllet...
"JOoo, men GROVSNUS är ju jäkligt säxigt, speciellt när den täcker ansiktet sådär charmigt..."




                                 Finnar och Fräknar

               Fem av Fem DOLMAR = Superku(k)l


 


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Hahaha.. Jag får jättesällan finnar numera ;) Men jag hade min dos i ungdomens år :O

Fan vilken äcklig bild du la upp då!!! Uuäääck, där ligger du i lä i alla fall stumpan ;)

Tycker du är ganska gullig i dina lövbiffar jag x) Jag är lite lövbiff light och ser bara allmänt skitig ut med mina fräknar ;)

Bra kämpat i helgen!!! Nu ska jag iväg och jobba kväll! :O

2010-07-04 @ 11:52:56
URL: http://lovelylovan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0