Alla Barnen...

Förra sommaren tyckte jag och lillasyster Ellen att vi hade lite tråkigt en dag...
Så vi satt hele dan och hittade på 'Alla Barnen'-historier, de mest barnförbjudna höll jag dock för mig själv eftersom Ellen bara är elva!  
   

Här kommer ett smakprov:

Alla barnen var så mjuka och fina, utom Lena - för hon var JÄTTEhårig om bena.

Alla barnen badade i poolen, utom Allan - för han satt fast i brallan.

Alla barnen hade mycket i veckopeng, utom Frank - så han var tvungen att råna en bank.

Alla barnen drog hem, utom Anders - han drog åt fanders.

Alla barnen luktade nyduschat, utom Hedda - hon luktade gädda.

Alla barnen var glada och hade kul, utom Stina - hon kunde inte sluta grina.

Alla barnen åt godis, utom Bror - han åt snor.

Alla barnen var oskulder, utom Rut - som hade fått sig ett rejält skjut.

Alla barnen simmade i vattnet, utom Lotten - för hon låg på botten.

Alla barnen rökte gräs, utom Jack - för han tog tjack.

Och för att bjuda lite EXTRA på mig själv:
Alla barnen var lik sina pappor, utom Cilla - för hon var lik en gorilla.



Systrar?



Jopp, å lika som bär!


Kommentarer
Postat av: Sis

Hahaha.. Jäkla dårar, och er är man släkt med xD

2010-02-26 @ 23:23:15
URL: http://lovelylovan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0