Brills gave me Thrills!!

Japp...ryktena ni hört på stan är sanna, jag har gått å blivit smart med hela svenska folket!!
Fick mina brills idag...eller fick och fick...jag fick krama ur min arma sjuksköterskelön FÖR ATT JAG SKA KUNNA SE VAFFAN JAG HÅLLER PÅ MED NÄR JAG JOBBAR...(och kanske på fritiden oxå dåh..!) Men jag är skitnöjd, faktiskt...
Fast de är ju mest för syns skull...för att jag ska se bra ut.. ;)
Och så här skarp har inte min världsbild varit på mycket länge!

Snygga va..?!!


Par Nr 1 - svarta med stenar..


Par Nr 2 - Bruna med rosa insida..

Tänk att man alltid ser så galet intelligent ut i glasögon...
Det betalar man ju LÄTT några tusen för, det är värt varenda spänn!!       



Näää...Gott Folk, nu tänker jag dega i soffan en stund till..!
Nu är jag ledig i fyra dar... F-Y-R-A dar, förstå va härligt det ska bli *firar* 

Kommentarer
Postat av: Sanna

så snygga var dem kanon...

2010-02-26 @ 23:32:45
URL: http://sannasandrum.blogspot.com/
Postat av: Lovisa

SKITSNYGGA ju pullan!! Det valde vi bra ;) Passar ruskigt bra på dig, men.. MIG lurar du inte gosse.. Smart.. Pthahahahhahahaa xD Funny ;)

Hoppas Melodifestivalen var bra, själv knegade man och missade den x( Men heja Darin :D Puss

2010-02-27 @ 23:51:54
URL: http://lovelylovan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0