Melodifestival!

Jag är verkligen en äkta SchlagerFjolla, frånsett att jag inte är bög då, men annars.
Jag älskar att ÄLSKA och HATA de olika bidragen. Har tom lagt MITT SCHEMA efter hur dom olika deltävlingarna går...haha, men säg det inte till nån...it's a secret   
Jag jobbar ju hårt på min image som stenhård brud!!

Hittills tycker jag nog att Darin och Timoteij är bäst (är lite svag för det där folkmusik-stuket, jag är ju från dalarna och då är det oundvikligt...min själ bara måste ha fioler och annat gnissel!) Det ska bli spännande ikväll, det pratas ju så mycket...skräll och bla bla..osv osv, men mycket skit har man ju sett...man undrar ju om det har brunnit i skallen ibland på dom som bestämmer vilka bidrag som ska vara med...eller är dom där überkassa bidragen med bara för att lyfta dom andra??...klurigt!!

Så nu måste jag in i vardagsrummet å mocka lite...är fullt med skit från igår, när vi låg i soffan och hade fredagsmys...och sälsmugglade fram till halv 4 på morgonen!

See Ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0