Här är min Blogg!!

För typ ett år sen visste jag knappt vad en blogg va. Det snackades mycket om det, men det fångade aldrig mitt intresse tillräckligt mycket för att ta reda på VAD det egentligen va för nåt. Sen när poletten äntligen trillade ner hade jag lite samma inställning som till mobiler när jag gick på gymnasiet -jag tyckte det va skittöntigt och fullkomligt onödigt att ALLA skulle ha en.. (vaddå bakåtsträvare ;)
Men nu har jag grunnat på det här ett tag och insett att det är ganska kul. Inte för att jag egentligen läser så många, det är mest mina syrrors (så PRAKTISKT, slippa ringa jämt, spara tid, osv osv ;) och sen slöläser jag lite sporadiskt bara...
Men jag har insett att jag faktiskt älskar att skriva...ibland får jag såna skrivattacker, kan vakna på natten av att jag kommit på nåt 'BRA'. Så det känns som en bättre grej att sprida det här, i cyberrymdens oändlighet, än att det ligger kvar i mitt gamla kollegieblock å dammar..
Och nu när jag börjar blogga kanske jag inte längre känner det där behovet av att terrorisera min Facebookpolare med frekventa statusuppdateringar... (flåt!)
So, here it is... Cillas första blogginlägg =]
Vill oxå passa på att ge min KusinPralin Astrid en stor PÖSS för det fina arbetet med designen. Jag kan spackla tak och skruva ihop IKEAS tusenbitarsprylar.
Men när det gäller sånt där data, fixa, Photoshop blabla har jag verkligen tummen mitt i näven, i röven, eller på annat olämpligt ställe...
TACK Astrid, ska genast maila din morsa om det där med höjd veckopeng!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0